Jumbo: winnaar Industrietrofee 2015.

Jumbo: winnaar Industrietrofee 2015.

Jumbo: winnaar Industrietrofee 2015.

Formule & Innovatie

Wat doe je als je de winnaar bent van de Industributie-trofee voor ‘Beste Formulemanagement’? Zorgen dat je volgend jaar wéér wint natuurlijk. De uitdagingen bij Jumbo zijn enorm. Net als de kansen. Omdat het elke dag beter moet voor onze klanten. Dat is de basis voor ons succes. Daarom zoeken we mensen die samen met meer dan 60.000 collega’s Jumbo elke dag beter helpen maken.
Maak een job-alert aan

Wil je graag bij Jumbo werken?

Maak dan een job-alert aan. Je krijgt automatisch bericht als we een vacature voor je hebben!
Zo onderscheiden wij ons

De beste service. Het grootste assortiment. De laagste prijs. Dat is de kern van de Jumbo-formule en van onze 7 Zekerheden. Zo onderscheiden wij ons. De afdeling Formule zorgt dat Jumbo zichtbaar anders is dan andere supermarkten. Zij vernieuwen de Jumbo-formule en bedenken nieuwe concepten. Ook de ontwikkeling van nieuwe Jumbo huismerkproducten ligt bij deze afdeling. Ze zorgen voor een positief imago van ons bedrijf bij klanten en in de media. Niet door mooie praatjes te verkopen, maar door feiten te laten spreken. Colette Cloosterman-van Eerd is als chief customer officer verantwoordelijk voor Formule en Innovatie. Wil jij graag voor haar werken? Denk jij dat het elke dag nóg beter kan? Wij willen je leren kennen.

Formule & Innovatie

Scroll omhoog