Marketing

Wat doe je als je deze belangrijke reclameprijzen al in de wacht hebt gesleept? Jumbo gewoon nóg sterker en opvallender in de markt zetten natuurlijk! De uitdagingen bij Jumbo zijn enorm. Net als de kansen. Omdat het elke dag beter moet voor onze klanten. Dat is de basis van ons succes. Daarom zoeken we mensen die samen met meer dan 60.000 collega’s Jumbo elke dag beter helpen maken.

Alle marketing vacatures

Denk jij dat het nog herkenbaarder kan?

Klanten en potentiële klanten laten weten waar Jumbo voor staat. Dat is wat de afdeling Marketing doet. En dat doen we al best goed. Kijk maar naar de drukte in onze winkels en naar de resultaten van onze onderzoeken. En naar de twee belangrijke reclameprijzen die we in 2015 wonnen: een Gouden én Zilveren Effie Award. De jury prees de campagnes van Jumbo om hun ijzersterke merkstrategie, fantastische creatie, enorme effectiviteit en meest effectieve WK-inhaker. Denk jij dat het nóg beter kan? Nog pakkender commercials op radio en tv, nog grootsere acties, nog opvallender winkelmaterialen, een nog inspirerender magazine Hallo Jumbo, nog succesvollere online en lokale marketing? Denk jij dat het allemaal nog herkenbaarder kan? Dan wil Marketing graag met je kennismaken! Samen met jou maken we nog beter duidelijk waarom de klant bij Jumbo moet zijn voor alle boodschappen tegen de laagste prijs met de beste service.

Scroll omhoog